Valborg del 2

Igår var en mysig dag. Vi åkte hem till Lasse och Gunilla. Där var även Emily, Linus och Freddi. (Varför kommer vi alltid sist överallt?) Vi som inte körde tog ett glas vin och så serverades det tilltugg. Sedan bar det av till Lillhällom, Bergsåker för att kika på brasan. Vi träffade Mickes kusiner med familj. Det var full fart på Ola och Annica som annordnade det hela tillsammans med några andra familjer. Bra gjort! Köpt även lotter men vi vann inget.
Efteråt bar det iväg tillbaka till L & G för att äta. Det bjöds på löksoppa och hembakat bröd (brödet hade Emily gjort). Och sedan vart nachostallrik. Drack massa vin till. Jätte gott! Eftersom det vart så sent som ett tiden så sov Maya över hos farmor och farfar. Hon trivs så bra där så det brukar aldrig vara några problem. 
Första gången jag sov hela natten utan att vakna när Maya inte var hemma. Skönt! Jag och Micke klev inte upp förrän efter tio, det var många månader sen det hände senast.
Här kommer två bilder som jag lånat från Emilys blogg.
Vi använde våran nya kamra igår och måste installera ett program innan jag kan överföra bilderna till datorn.
image78
Emily, jag och Maya

image81
Mina älsklingar

image79
Brasan

Kommentarer
Postat av: m

Ja klart de är ok=)

2008-05-01 @ 22:35:07
URL: http://mly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0