Solen skiner och det är fredag!

Underbart väder! Det är redan 18 grader i skuggan. Jag och Maya måste hålla oss hemma, för mellan 8 och 12 kommer några och fixar med fiberinstallationen. Vi har vanligt bredband idag men kommer att få fiber istället. Det blir snabbare och i längden också billigare. Bra kombination tycker jag.

Ikväll ska Micke ha besök från ledningsgruppen från jobbet. De ska ha möte och även grilla. Maya och jag ska vara hemma och äta med dem sedan är det läggdags för Maya och jag får väll sitta vid datorn eller läsa någon bok. 

 

Kommentarer
Postat av: Romanique

Ja det var klart två toppendagar som vi definitivt behövde!! :) Idag var min första dag på brunt iaf!! Självklart mycket slit o släp men hjälp så skoj! Är nyfiken på hundra saker samtidigt :)

Kram

2008-05-30 @ 19:19:05
URL: http://romanique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0