Pass & barnsång

När det inte vart något pass i fredags så fick vi göra det idag. Klev upp vid 6:30 för Micke måste också vara med eftersom även Maya skulle skaffa pass och han skulle vara på jobbet senast 9:00. Idag gick det iallafall bra och det är skönt att få det gjort någon gång även om det inte var någon stress att få det fixat.
Halv tio gick vi till barnsången. Där var det full fart på Maya hela tiden. Så vid halv ett när vi skulle gå hem så slocknade Maya direkt och sov till halv tre. Trött tjej!
Nu har vi lekt lite och jag måste ta och tvätta lite nu. Tråkigt men ett måste.
Ikväll är det två program jag gillar på tv, Nytt läge och Cashmere mafia. Båda går på tv3 och mellan åtta och tio. Hoppas jag hinner se båda.
Nu måste jag gå för Maya kommer med en bok hon vill att jag ska läsa för henne.

Kommentarer
Postat av: Momme

Vilken prinsessa full av energi. Vi älskar Maya. Momme .

2008-05-13 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0