Onsdag

Var på öppna kyrkis idag. Maya trivdes kanon och jag tyckte också det var trevligt. Var även gemensam sångstund och flera av låtarna kände vi igen från måndagarnas barnsång. Fanns även en rutschkana där som Maya provade flera gånger. Vi kommer gå dit igen, kanske redan på fredag.

Mellan 18:00 och 21:00 var jag på Röda Korset utbildning. Anki som höll i utbildningen var väldigt duktig och fick med sig hela gruppen på ett bra sätt. Roligt att träffa människor med samma intresse. Sedan tycker jag det är väldigt intressant och vill lära mig massor om frivilliga organisationer. En dröm vore att få ett arbete inom tex Röda Korset. Att känna att man har ett arbete där man kan göra skillnad. 
Mina föräldrar var barnvakt för Micke jobbade. Hörde också att även Mayas farmor och farfar kom förbi. Så här satt de och fikade utan mig eller Micke. Känns så himla bra att de alla fyra kommer så bra överens. I höstas så åkte de tillsammans utomlands. Tror inte många andra gör så, iallafall inte ensamma utan barn och barnbarn. 

Nu ska jag krypa ner i sängen, hörs imorgon. Kram

 

Kommentarer
Postat av: Momme & Moffa

Tack för i går! Maya är så gullig,Känns så himla tråkigt att inte kunna vara där i dag hatar min hals så nu ska jag ringa Dr. Älskar er Momme!!!!!

2008-05-22 @ 07:26:42
Postat av: Emily

till Momme---> (Britt Marie)
Men då har ju faster tur att hon får ha Maya lite åxå :)
Krya på dig med din hals..kram
Maya vi ses idag=)

2008-05-22 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0