Middag i Bergeforsen

Har varit hos mina föräldrar i Bergeforsen på middag. Vi grillade, det var jätte gott. Till efterrätt doppade vi jordgubbar och melon i smält toblerone. Hur gott som helst. Måste göra det själv snart. Maya fick plättar, mjölkfria såklart och blåbärssylt. Jag fick även något glas rödvin, Micke fick köra. 
I samma veva kom Melinda (min kusin) förbi med hennes dotter Tea. Hade beställt en klänning och haklapp åt Maya när Melinda hade Dunnis party.
Nu ser vi på Lyxfällan som vi spelat in, tycker om att se det programmet. Finns många oekonomiska människor, men det verkar endå finnas hopp för dem.
Imorgon ska vi fortsätta fixa nere och om det är fint väder så ska vi även sopa uppfarten och trottoaren.

image82
Mamma, Maya och Micke

image83
Jag   

image84
Maya i full fart

image85
Maya äter plättar

image86
Vilken blick

image87
Full fart igen, Melinda och Tea skrattar åt Maya

image88
Klänning och haklapp från Dunnis

Kommentarer
Postat av: Romanique

Fin klänning hottie! :) Toksnygg på dig. Kram R

2008-05-03 @ 12:19:39
URL: http://romanique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0