Måndag = sång

Idag har Maya och jag varit på babysång. Full fart som vanligt på Maya. Så på vägen hem slocknade hon direkt. Jag kunde äta lunch i lugn och ro, men även städa och tvätta lite.
Sedan fick jag för mig att vi skulle åka till Fyndlagret. Har inte varit där på kanske sju år. Snacka om blandade grejor. Mest skräp men det fanns faktiskt även bra saker. Jag köpte stora snäckskal som jag ska ha som dekoration. Maya fick en barnbok. Detta för endast 30:- totalt. På vägen hem blev det stopp hos farfar på Hydro. Där träffade vi även Mats och Gun. Maya blir alldels till sig när vi är där och hon vill ta allt. Speciellt bananer och filmer.

På kvällen kom farmor och farfar förbi. Micke hjälpt Gunilla med datorn. Sedan vart det lite fika. Nu sitter jag vid vår dator och Micke vid sin jobbdator. Men det är snart dax att krypa ner och sova sött. Planerna imorgon är besök med Maya på kulturmagasinet. Hon älskar böcker! Jag har också möte med Röda Korset på eftermiddagen.

Adam: Rådjuren verkar trivas här. De har skogen på baksidan av huset och så äter de middag på våra buskar. Kram och hälsa Moa,  mamma och pappa.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0