Hacke hackspett och städning

Emily var här och vi åt sallad och pratade. Sedan skulle hon till Kalle och Veronica som varit i Thailand. Till Thailand skulle jag också vilja åka till någon gång.
När Emily åkte så sov Maya och då passade jag på att rensa ur skafferi, frys och kylskåp. Mycket fick man slänga... Måste bli bättre på att använda det man har och inte köpa något onödigt som sedan får slängas. Är sån slöseri både för miljön och plånboken. Måste skärpa mig. 
Har även lagt ut auktioner på Tradera, det är mest kläder som inte passar mig längre. Hann även dammsuga. Nu så håller vi på att laga mat, ugnsgrillad lax, rotfrukter och vitlöksbröd. Ni som funderar på tiden så äter vi så här sent för Micke jobbar sent. Han börjar 8:00 och jobbar oftast minst till 18:00. Lite tråkig ibland...

Här kommer bilder på hackspetten som var utanför fönstret när vi åt lunch.

image100

image101

Kommentarer
Postat av: josefina

Du det skåpet drar jag mg för att rensa åxå man får slänga grymt mycket =)

2008-05-07 @ 06:15:20
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: Momme

Hackspetten så gullig den är. Nu längtar jag efter en bild på prinsessan också Kramar till er från Momme.

2008-05-07 @ 08:38:01
Postat av: m

Det vart ju en cool bild på hacke hackspett :)

2008-05-07 @ 09:34:11
URL: http://mly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0