God morgon!

Fredag igen, skönt. Idag ska vi på husvisning. Det är en hyresfastighet, så det är inte vi som vill flytta.
Igår så var jag i skolan på förmiddagen. Läser Ma C på komvux. Sedan på vägen hem så åkte jag förbi en jätte fin butik i Haga som heter Pirum Parum. Köpte en par söt trosor och en haklapp åt Maya. Fick även en fin tygkasse när man handlade. Det är mest barnkläder med svenska och danska designers men även lite inredning. Där kommer jag garanterat att handla igen. 
Åt lunch med mamma. Sedan vid halv fyra kom Micke för att jag skulle iväg på Läxhjälpen. Känns alltid bra att gå dit för det är så trevliga människor som är där plus att det är roligt att kunna hjälpa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0