Åstön

Dagen bjöd på vacker natur på Åstön. Och ett nytt objektiv på systemkameran, tyvärr vart det ingen bra kombination då battriet var slut när det var dax att använda den. Men som tur var hade vi iallfall med den lilla kameran. Hur som helst så var det natur- och inspirationsdag. Så olika föreningar var där och även en programledare från Mitt i naturen. Vi köpte någon lott och gissade även antalet i två olika tävlingar. Sedan njöt vi av den fantastiska utsikten.  Och inte att glömma att vi såg en huggorm eller jag iallafall för Micke och Maya vågade sig inte nära. Visar några bilder nedan.
Efteråt åkte vi till mina föräldrar i Bergeforsen. Där vart det hummer soppa till lunch. Har även någon bild därifrån. Tycker att det är så mysigt och fint där. 

image116
Huggormen

image113

image114

image115

image118
Maya och Micke

image119
Maya och morfar har plockat en blomma (Bergeforsen)

image120
Hos mina föräldrar

image121
Hos mina föräldrar


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ormen såg inte trevlig ut, men det var ett väldigt likt kort som Burman hade i sin telefon och Oscar hade tagit.

2008-05-11 @ 23:07:34
Postat av: Momme

Tack för att ni kom det är det bästa vi vet när Maya m. familj kommer. Älskar er. Kram Momme och Moffa.

2008-05-12 @ 09:38:53
Postat av: Judit

Hjälp, finns det huggorm på Åstön?? Och jag som har tänkt åka ut med hunden i hopp om att få till lite fina naturbilder. Hm, kanske måste tänka om...

Låter som att ni haft en härlig familjedag i alla fall =)

2008-05-14 @ 11:15:10
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0