Välkommen till min nya blogg!

Då har man till slut skaffat sig en blogg . Efter att under en längre tid läst andras bloggar så vart jag till slut så sugen på att skaffa en egen. Detta blir min dagbok och ni kommer att få följa mig och min familj som består av min man Micke och våran underbara dotter Maya 1år. Kommer att skriva om familjeliv, barn, vardag, hem och husrenovering. Just nu är jag mammaledig så mina dagar tillbringas till största del med Maya. Vi fixar hemma, går ut och går,shoppar och mycket mer. Ni kommer att lära känna oss bättre allt eftersom.
Börjar med att visa en bild på min lilla älskling. 

Kramar Marina
image2

Kommentarer
Postat av: Romanique

Välkommen till bloggvärlden!!! :) Grattis till bloggen. Kommer följa den duktigt :)

Kram R

2008-04-08 @ 22:46:20
URL: http://romanique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0