Mera renovering

Var så trött igår kväll att jag inte orkade skriva. Vi hann iallafall en hel del. Jag och Micke satt list. Lasse kom också förbi, han kapade till metall skenor som ska vara runt öppningen till "lilla hallen" och lister som ska var där trägolvet möter kaklet. Jag städa också ur det stora rummet. Vi bar in soffan och vita vinskåpet.
Idag ska vi köpa garderob och kanske ett vitrinskåp. Vi har ett stort i körsbär men det kommer inte att passa längre. Vet inte säkert vad jag vill ha, så vi får se. Berättar senare vad det vart.

image57
Jag monterar lister.


Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj!!! Vad ni renoverar så fingrarna blöder. ;) Gud, stor Maya har blivit.. Var ett tag sen man såg henne nu.

2008-04-15 @ 20:44:02
URL: http://selina.bloggagratis.se
Postat av: Romanique

Är ledig fre-sön. :) Ska vi boka lördag?? Eftermiddag eller helkväll?

Kram R

2008-04-15 @ 21:06:56
URL: http://romanique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0