Hemma igen

Då har vi precis kommit hem igen från öppna förskolan. Maya hade jätte roligt och jag tyckte också det var trevligt. Dit ska vi gå fler gånger. Linda och Henny från babysången var även där. Maya och Henny vart så glada att se varandra. När de höll på som bäst att leka så gav de varandra en kram . Såg så gulligt ut! 
Nu ska jag ta och plocka lite ordning här för vid två kommer Mayas mormor. Hon bara måste träffa Maya säger hon. Du är så gullig mamma!
Sedan vid fem kommer Magnus, Veronica och lilla Melvin. Magnus ska hjälpa Micke tapetsera. Tack snälla ni för att ni alltid är så himla snälla och hjälper oss! Magnus och Veronica har hjälpt oss så mycket med allt från renoveringar till bröllop. Bättre kompisar kan man inte få! 
Nu är det dax att sätta fart när Maya sover en stund.

Kommentarer
Postat av: Romanique

Ja absolut! Det låter som en höjdarkväll. Och nu spikar vi det, så är det bara! ;) Har ju inget datum för flytten men det blir under maj, inte många veckor kvar känns det som...

2008-04-09 @ 12:43:36
URL: http://romanique.blogg.se
Postat av: Romanique

Har du msn förresten Marina? Isf kan du väl adda mig på min mailadress, [email protected]

Kram R

2008-04-09 @ 12:48:01
URL: http://romanique.blogg.se
Postat av: BME

Tack, det värmde. Kram momme.

2008-04-09 @ 18:18:48
Postat av: Nergårds-Emma

Hej! Vad roligt med en till hemmamamma! Jag har varit hemma sedan första barnet föddes för snart sex år sedan och tänker fortsätta med det minst ett par år till. Jag känner också att jag inte hinner med både att yrkesarbeta och ta hand om hem och barn. Det är verkligen ett heltidsjobb med småbarn. Men först och främst så är det ju så underbart att få ägna så mycket tid tillsammans med barnen - för tiden går alldeles för fort!
Kramar!

2008-04-09 @ 20:17:59
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0