Fondvägg

Då har vi äntligen fått upp fondväggen! Micke och Magnus har tapetserat. Känns så roligt att det går framåt. Fonden är silver/mörkgrå metallic med sammet medaljonger. Sedan blir det enfärgad tapet i den silver/mörkgrå metallic färgen på resten av väggarna. Den tapeten ska upp på fredag. 
Jag och Veronica tillbringade tiden med Maya och Melvin. Maya är så nyfiken på Melvin. Men jag förstår henne, han är ju så söt. 

image9
Fondväggen

         
Tapetsering pågår                         Maya och Melvin        Maya i sitt rum

   

Kommentarer
Postat av: Romanique

Men så fint!!! :)

Använder inte msn??? Hur kan man inte använda msn?? :P Det är ju jättepraktiskt att ha och man når många kompisar på en gång :)

kram!

2008-04-10 @ 11:47:32
URL: http://romanique.blogg.se
Postat av: Sari

Hej gumman! Nu har även jag läst din blogg. Vad fin din dotter är och vad fint ni bor! Det känns som att vi kommit så långt ifrån varann som man nånsin kan, du har ditt liv som är totalt annorlunda mot förut och jag har mitt liv, som även det ser en aning annorlunda ut. Men trots detta så känns det som att när vi väl träffas igen så kommer det kännas som igår...eller vad tror du?=) Jag hoppas att du har det bra, eller att ni alla har det bra rättare sagt! Många gókramar till er. sari

2008-04-10 @ 12:08:02
Postat av: Marie

Vad fint det blev =) Alltid kul å få göra fint hemma.

2008-04-10 @ 15:24:51
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: IdaB

Hittde hit genom Mlys blogg ;D
Gillar eran dotters rum en massa :)

2008-04-10 @ 21:30:54
Postat av: Marina

Hej IdaB!
Roligt att du tittar in. Har du någon blogg?
/Marina

2008-04-11 @ 10:48:31
URL: http://familjeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0