Besök

I morse kom mamma på besök. Maya blir så glad så fort hon ser mormor. De har så roligt ihop.
Idag ska jag iväg på läxhjälpen. Det är genom Röda Korset och Rädda Barnen. Vi är några stycken som varje torsdag mellan 16-18 hjälper de som vill träna sin svenska. Det är ungdomar mellan 15 till 20 år som går på IVIK programmet. Känns verkligen bra och roligt att kunna hjälpa andra. Tycker att alla ska försöka bidra med något. Det kan vara vad som helst som att skänka pengar till välgörenhet, hålla upp dörren åt någon eller bara genom att sprida glädje och le lite extra.
Ha en toppen dag och var rädd om varandra.   
 

image14
Maya och hennes mormor

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!
Hittade hit precis. Va fint ni har det i huset!
Å vad Maya har blivit stor :]
Kram Veronica

2008-04-10 @ 14:24:04
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Romanique

Jag tror bestämt att jag tänker hjälpa dig att installera det när vi ska ha sushinight (msn)! :)

kram R

2008-04-10 @ 15:47:00
URL: http://romanique.blogg.se
Postat av: Marie

Hej jo fick ju plocka bort kommentaren på fl då hon finns där, finns ju här oxå men här står ju inget sånt, ledsamt att man ska behöva försvara sig överhuvudtaget =/
Men du det blev verkligen jättesnyggt eran renovering nu vill jag oxå renovera =)
Ha en toppenkväll.

2008-04-10 @ 19:01:16
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0