Helgen som gick!

Lördagskvällen bjöd på sol, god mat och trevligt sällskap. Vi var några stycken från Läxhjälpen som samlades hemma hos mig och Micke för att umgås och grilla. Var riktigt trevligt och sent vart det också, somnade vid halv fyra. Märks att man inte längre är van att vara uppe så sent. Tack ska ni ha för en trevlig kväll och en god flaska skumpa! 
Maya var också hemma men somnade direkt när vi la henne vid nio. Hon verkade uppskatta tjejerna mest och var lite skeptisk mot killarna. Hoppas bara att hon fortfarande är lite skeptisk till killar när hon fyller 15 också....

På söndagen var det morsdag och jag fick en bricka och en tillbringare från Marimekko. Tack Maya och Micke! Älskar er!
På eftermiddagen var vi hos mina föräldrar och åt trerättersmiddag. Super gott! Visst märks det att jag älskar god mat? Älskar också mina underbara föräldrar!

Sammanfattningvis vill jag säga att det var en toppen helg!!!

image131
Nicolas, Elin, jag och Maya

image132
Bahador och Judit

image136
Gillar stark våra nya våriga underlägg. Köpt på Elgiganten, endast 10:-/styck!

image137
Morsdags presenter till mig!

image138
Maya med hennes mormor

image139
Maya är cool

image140
Maya visar att tungan är blå efter att ha ätit blåbär


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka snygga underlägg, måste införskaffas. ;)

2008-05-28 @ 23:50:50
URL: http://selina.bloggagratis.se
Postat av: Sarah (Kall öl på FL)

Coola brillor :)) och jättetuff skjorta, varifrån är den??

2008-05-29 @ 07:57:59
URL: http://www.nogg.se/missfinland
Postat av: Gunilla

Hej pa er alla. Snart ar jag hemma langtar saaaaaa mycket efter er men framst MAYA, hon har val inte glomt farmor. Har varit och bokat en sang. Har aven gjort bestallningen som du SMSade om, tack for paminnelsen. Ar just nu i receptionen och har checkat ut vantar pa bussen som gar 13.00. Hemma i Sundsvall hoppas jag 23.30. ar det nagon som vill hamta mig. Manga kramar Gunilla

2008-05-29 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0