Heldag på Stadshuset

Jag och Micke äger tillsammans en hyresfastighet och därför har jag varit på utbildning idag. Det var kommunen som anordnade Egenkontroll för fastighetsägare. Vi höll till på Stadshuset mellan 8:30 till 16:00. Det var intressant och jag lärde mig en del. Maya tillbringade dagen med Micke och mormor. Saknade henne jätte mycket.
Idag slutade några auktioner på tradera. Gick kanska bra och jag ska lägga ut fler auktioner under veckan.
På kvälls sidan har vädret verkligen varierat, solsken, regn och snöblandat. Märkligt! 
Nu är det dax att snart gå och sova. Trött är vad man är efter en lång dag med föreläsare.


Kommentarer
Postat av: Judit

Skriver under på att det var helskumt väder ikväll. Jag tror jag under timmen jag tillbringade på träningsplanen hann uppleva sol, moln, blåst, vindstilla, regn och hagel.
Men du satt väl i nyrenoverat hus med vin i handen? Glammfru.

Ses imorgon!

2008-05-14 @ 11:19:22
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0