Det blåser idag

Vad det har blåst idag. Stegen som stog på altan blåste omkull. Höll på att byta blöja på Maya när det hände. Man vart ju lite rädd när det brakade till. Alltså stegen....
Sedan har jag städat badrummet när Maya sov. Tråkigt men känns bra när det är gjort.
Veronica och Melvin har varit här en stund idag. Vi fikade och pratade på. Det är roligt med besök! Melvin hinner växa så mycket mellan varje gång man ser honom. Han är så söt.
Nu ska jag planera maten för kommande veckor. Ska åka och storhandla idag och då är det en fördel med inköpslista. Annars blir det lätt att efter någon dag saknar man något. Skönt också att veta vad man ska äta istället för det eviga "Vad ska vi äta idag?".

image102
Bild lånad från Tasteline

Kommentarer
Postat av: Amalia

Haha, rolig ordvits där. ;)

2008-05-07 @ 23:27:28
Postat av: Ulrika

Lite komiskt detta..så fort jag ska in på familjeliv så hamnar jag hos dig. Har antagligen varit inne hos dig tidigare o nu ligger adresserna brevid varandra o ja, ett snabbt tryck o vips så är jag inne på din blogg igen =)..läser o sedan går jag in på "rätt sida". Kanske dax att lämna ett litet avtryck *skratt* Fin sida du har o kulig läsning!

Ha en bra dag!

//Ulrika -stamgäst på denna sida ;-)

2008-05-08 @ 13:27:52
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Momme

Marina du har verkligen blivit superduktig där hemma,Micke också. Jag är en super stolt mormor och älskar Maya liksom morfar.Längtar redan efter henne. Kram från oss i B-forssen och pussa på Maya.

2008-05-08 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0