3 x otur!

Igår så tog bankomaten mitt kort då jag tydligen lyckades slå fel kod två gånger i rad. Brukar inte ta ut pengar för jag betalar alltid med kort. Men på sushi stället tar de inte kort så det var därför. Lyckades iallafall övertala en snäll man inne på tidningsaffären att jag skulle få ta ut där med mitt andra kort som ej funkar i bankomat. När han förstod min desperation, alltså att jag beställt mat, bankomaten tog mitt kort, banken var stängd och att jag inte hade några pengar, så gick det bra.

Idag var det dax igen att drabbas av oturen. Vi har beställt nya sommardäck och fälgar till bilen. Eftersom Micke var borta så skulle Lasse hjälpa mig att hämta dem hos Posten. När vi kommer dit så har endast TRE däck kommit. Men hålla lixom! Hon säger att det fjärde däcket finns nog i Ånge och hoppas att det kommer till veckan. Blir så less....

Den tredje saken var inte lika jobbig mest rolig faktiskt. Micke och jag satt och pratade lite innan Maya skulle sova. När Micke går för att hämta henne så ropar han vad har du fått tag på! Går också dit och då ser jag att hon har tagit min handkräm och lyckas öppnat den. Det är handkräm i hela ansiktet, kläder, händer och golv. Men hon såg så lycklig ut att man bara kunde le. Sedan vart det att tvätta av henne. Nu sover våran sötnos i sängen sedan länge. Man hinner tom sakna henne när hon sover. Älskar henne så himla mycket!!!!

Kommentarer
Postat av: Romanique

"...så har endast TRE däck kommit..." hahahaha, ganska komiskt!! men dock tråkigt... ;)

2008-05-24 @ 10:58:07
URL: http://romanique.blogg.se
Postat av: Momme & Moffa

Saknar er så väldigt mkt. Var snäll och skriv några rader. Kramar till Maya från Momme.

2008-05-27 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0