Det går framåt med renoveringen

Idag har Maya varit hos mormor och morfar så att jag och Micke kunnat fixa nere. Vi har äntligen monterat klart garderoberna. Vi hade fått fel skena så vi fick åka till IKEA och byta. Men man får vad man betalar för. IKEA = billigt = man får räkna med problem. Kändes som hallen vart ännu större med sjutdörrarna i spegelglas. Blev tom bättre än jag föreställt mig. Är så nöjd. Jag har även rollat  väggen under trappen och målat lister. Vi har även monterat nivålister och lister runt öppningen till "lilla hallen".
Även idag blev det jätte sen middag. Åt strax efter nio. Blev så eftersom jag fick enorm huvudvärk och kunde bara ligga still och Micke jobbade i 1 1/2 timme.
Nu ska vi gå och lägga oss måste bara vika lite tvätt innan.

God natt och imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter glöm inte det. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0